El servei és la nostra raó de ser, la nostra passió i la nostra vocació. És el que ha definit la nostra activitat al llarg dels anys i el que guia la nostra missió, ajudar als usuaris de l'empresa a treballar millor. Serveis d'empresa, per l'empresa.
Presentem un ampli ventall de solucions enfocades a donar cobertura a totes les necessitats que requereixi l’empresa. De la mà dels principals fabricants, el nostre equip altament certificat dona suport tant a professionals com a infraestructura o aplicacions.
Saps el cost econòmic que tenen les incidències degudes a problemes informàtics a la teva empresa? Elimina'ls des d'avui amb els nostres plans de manteniment.
Segur que ja fas còpies de seguretat.Segur que fins i tot les treus fora de loficina.Segur que regularment verifiques la seva integritat.Segur que us heu preocupat per la vostra confidencialitat.
Dynamic t’ofereix el millor tracte personalitzat pel mateix preu
Dynamic t’ofereix el millor tracte personalitzat pel mateix preu
Dropbox Business és la solució segura d’emmagatzematge i us compartit d’arxius que encanta als empleats i en la que confien els administradors tècnics.
Control de la informació
La propietat intel·lectual dels fitxers en les comptes de Dropbox for Business pertanyen a l’empresa, amb comptes gratuites pertanyen a l’usuari (encara que el login sigui un compte de correu amb domini corporatiu).
Col·laboració
Possibilitat de recuperar arxius il·limitada.
Possibilitat de tornar a versions anteriors d’arxius il·limitada.
Col·laboració dins d’arxius d’Office (t’avisa amb una icona i et permet comentar fitxers si per exemple dues persones obren un document alhora).
Emmagatzematge il·limitat.
Seguretat
Esborrat remot d’arxius en cas de pèrdua, robatori o canvi de feina.
Carpetes o arxius amb enllaç protegit per contrasenya.
Enllaços amb data de caducitat, permet protegir tot el que es comparteix amb empreses externes.
Separació del compte personal i el compte de la feina de Dropbox.
Administració
Panell d’administració pel responsable d’informàtica.
Possibilitat de gestionar permissos de manera automàtica i auditar tots els moviments.
Estalvi de costos i productivitat
El ROI comença el primer dia, tan bon punt les llicencies estan actives els teus usuaris comencen a ser més productius perquè la majoria ja eren usuaris de Dropbox.
Els costos de la infraestructura es redueixen al mínim al no tenir que dependre de servidors propis.
Els responsables de IT poden dedicar el seu temps a feines de més valor afegit.
Descarrega’t la tarifa y descobreix quina és la modalitat ideal per a la teva empresa