Requisits mínims del servei de suport i atenció:
L’Agent Digitalitzador proporcionarà un servei de Suport i Atenció amb les garanties següents des del lliurament dels dispositius fins a la finalització de l’execució de fase 2:
El dispositiu es lliurarà dins d’Espanya després d’haver-ne comprovat el funcionament correcte.
Com a beneficiari, podràs ser atès pel servei de suport en règim de 5 dies feiners. Hauràs de comptar amb un correu electrònic per rebre els avisos d’avaries o incidències, amb un horari mínim del servei d’atenció a aquestes comunicacions de 09.00 a 17.00 hores, de dilluns a divendres.
Les reparacions es faran a través d’un suport en remot o in situ a la ubicació on es va fer el lliurament. Els costos derivats seran responsabilitat del digitalitzador. S’inclouen les reparacions per trencament o desperfectes i problemes de configuració, sempre que estiguin basats en un ús correcte del dispositiu.
El temps màxim de reparació de l’avaria, entre la comunicació de la incidència i fins a la seva resolució, serà de 5 dies laborables. Si no es compleix aquest termini, se t’atorgarà un equip anàleg de substitució.
Requisits de ciberseguretat del lloc de treball segur:
La solució de Lloc de treball segur complirà amb els següents requisits mínims associats a la categoria de solució de Ciberseguretat:
Antimalware: tindràs accés a una eina que analitzi el dispositiu, la memòria interna i els dispositius d’emmagatzematge externs.
Antispyware: es proporcionarà una eina que detecti i eviti el malware espia.
Correu segur: comptaràs amb eines d’anàlisi del correu electrònic amb les característiques següents:
Antispam, amb detecció i filtre de correu no desitjat.
Antiphishing, amb detecció de correus amb enllaços o codi maliciós que se sospita serveixin per robar credencials.
Navegació segura: comptaràs amb un control de continguts i antiadware per evitar anuncis maliciosos.
Anàlisi i detecció d’amenaces: la solució us permetrà conèixer el comportament de les amenaces existents i noves.
Monitorització de la xarxa: tindràs eines que analitzin el trànsit de xarxa i alertin d’amenaces.
Configuració inicial i actualitzacions de seguretat: s’ha de realitzar una configuració inicial per al seu ús correcte, amb les respectives actualitzacions de firmes de codi maliciós i altres dades per a detecció d’amenaces a més de les actualitzacions de programari de seguretat periòdiques requerides.
Requisits especials de formació: a més dels requisits de formació comuns, la formació que rebràs inclourà una tutorització per a la configuració del programari de seguretat, així com un kit de conscienciació en ciberseguretat per complementar la solució amb habilitats de tallafocs humà.
Possibilitat d’adquisició del maquinari associat:
Un cop finalitzada la fase II, podràs adquirir la propietat del maquinari, amb el pagament previ a l’Agent Digitalitzador Adherit del valor residual de l’equipament.
Aquesta serà una decisió opcional per a tu, però obligatòria per a l’agent digitalitzador adherit.
En cas que no pagueu l’import de compra acordat, l’Agent Digitalitzador Adherit podrà recuperar l’equipament.
L’Agent Digitalitzador Adherit, en finalitzar els 12 mesos de prestació del servei corresponent a la fase II, haurà d’informar, a la seva oferta del Catàleg de Solucions de Digitalització d’Acelera Pime, quin és el valor de compra de l’equip. Aquest import haurà de constar reflectit a l’Acord de Prestació de Solucions de Digitalització.
Com a màxim, limport del valor de compra serà del 15% de limport de lacord signat (import de la solució).
Aquells beneficiaris que optin per la formalització d’Acords de la Categoria de «Lloc de treball segur», hauran de tenir validat un o més Acords de Prestació de Solucions de Digitalització per qualsevol altra Categoria de Solució de Digitalització d’entre les previstes a l’article 18.2 de les Bases Reguladores.
Percentatges d’execució associats a les fases
Primera: 80%
Segona: 20%